Тема цієї публікації виникла в зв'язку з регулярними зверненнями в нашу компанію власників автономної каналізації виробництва України.
Всі звернення зводяться до благання про допомогу обслужити обладнання, яке смердить, а компанія постачальник не реагує або вже не існує. Це класична ситуація, з якою ми стикаємося протягом усіх 15 років свого існування.
Сервісне обслуговування обладнання не є прибутковою статтею для компанії, а служить насамперед основою для міцного іміджу на ринку.
Для компанії, обладнання якої свідомо не використовує сертифіковану технологію і не може повноцінно функціонувати як автономна каналізації головним завданням є максимальна кількість продажів до моменту усвідомлення клієнтами некомпетентності компанії і її повної дискредитації на ринку. Про який-небудь сервісі такого обладнання локальних очисних споруд говорити вже не доводиться. На жаль, такою ситуацією користуються багато компаній в сфері автономної каналізації і очищення стічних вод протягом останніх десяти років.
Якщо компанія стверджує, що її обладнання з очищення стічних вод не потребує обслуговування, то можна сміливо говорити про те, що така автономна каналізація просто не працює, так як сервіс не потрібно тільки бездіяльною системі.
Часто виробники септиків стверджують, що септик не треба обслуговувати. Це прямий обман споживача, так як, по-перше, септик - це не автономна каналізація, а просто ємність в якій затримуються важкі елементи стічних вод перед їх скиданням в дренажний колодязь, а по-друге, септик необхідно регулярно чистити, причому користуючись послугами асенізаційної машини.
АКВАТЕК-УКРАЇНА НЕ берет на обслуговування чуже обладнання!
Ми це робимо не тому, що не хочемо допомогти клієнту, а через те, що обслужити обладнання, яке технологічно не може коректно працювати просто неможливо.
Ключовою перевагою автономної каналізації AQUATEC перед конкурентами є технологія очищення стічних вод VFL, яка дозволяє здійснити всі сервісні роботи самостійно, без залучення фахівців нашої компанії. Це прекрасно доводить той факт, що понад 30% клієнтів АКВАТЕК-УКРАЇНА обслуговують свою автономну каналізацію самостійно.
Хотілося б також відзначити, що в більшості випадків сервісне обслуговування локальних очисних споруд АКВАТЕК зводиться просто до збирання сміття, який разом зі стічними водами виявився в системі.
Хочемо звернути увагу на те, що більшість українських компаній - виробників автономної каналізації, користуючись відсутністю норм і правил у цій сфері на ринку, "впарюють" клієнтам пластикові бочки з трубками і насосом, заробляють кілька сотень тисяч євро і зникають з ринку.
Також викликає велике здивування, що багато потенційних клієнтів намагаються заощадити 300-400 доларів на обладнанні очищення стічних вод, яке встановлюється, по суті, на все життя. Цей аспект людської жадібності не піддається жодному поясненню.
Цим самим такі клієнти роблять пряму антирекламу очисних споруд AQUATEC, так як після встановленого обладнання наших нечесних конкурентів часто чуєш кинуті фрази: "Та знаю я ваші очисні! Довелося викопати через смороду і знову повернутися до вигрібній ямі!".
Зрозуміло, що очисні споруди AQUATEC недешеві і вибірка наших покупців складається з людей, які мають крім певної суми грошей ще й глибоким розумінням екологічних проблем в Україні. Поєднання таких якостей в людині, а безпосередньо, в нашому покупцеві, рідкісна. Тому, навколо панують "вигреби".
Вибираючи автономну каналізацію, обов'язково вивчіть історію компанії, її репутацію на європейському ринку і обов'язково відвідайте діючі об'єкти.
Тільки після того, як ви на власні очі побачите чисту воду на виході з автономної каналізації, яка працює вже кілька років, можна замислюватися про покупку локального очисної споруди цього виробника.
БУДЬТЕ ПИЛЬНІ!
ДУМАЙТЕ ПЕРЕД ПОКУПКОЮ!
ВЫБИРАЙТЕ AQUATEC!
Сервіс - це головне для клієнта!
- Перегляди: 1590
Тема цієї публікації виникла в зв'язку з регулярними зверненнями в нашу компанію власників автономної каналізації виробництва України.
Всі звернення зводяться до благання про допомогу обслужити обладнання, яке смердить, а компанія постачальник не реагує або вже не існує. Це класична ситуація, з якою ми стикаємося протягом усіх 15 років свого існування.